קריאה בקלפים

קריאה בקלפים - קלפי טארוט

שיטת הקריאה בקלפי טארוט  שימשה בעבר הרחוק ובהווה כדרך עיקרית לראיית ארועים עכשווים ועתידיים.

כלי זה מעניק לי את היכולת לראות את התמונה בצורה טובה ומלאה יותר. כאשר מגיעים אלי מטופלים עם בעיה מסויימת, או עם דבר שמעיק עליהם מהעבר או בחייהם העכשוויים, לא תמיד יש להם את היכולת לדבר בפתיחות ולספר. קלפי הטארוט, ביכולתם הקוסמית, מסוגלים ברבים מהמקרים לדבר במקומנו…

קלף טארוט מסויים שנפתח ע”י אדם, ע”י האנרגיה המסויימת שלו, יכול לשקף דברים רבים, בין היתר דברים שהדחיק בעברו ותכונות שמפריעות לו בחייו.

 

 

כאשר אדם מתחבט לגבי החלטה קשה שהוא צריך לקחת, התלבטות שמעיקה על חייו, קלפי הטארוט יכולים להוות כלי עזר מצוין כנותני תשובות. הרבה פעמים אנו זקוקים לקלף הנכון בזמן הנכון, כדי לקבל תשובה ולהתחיל לפעול.

קלפי הטארוט  הם כלי עזר אחד מיני רבים בהם אני משתמשת לאבחון והכוונה. לשימחתי, ניתנה לי היכולת להשתמש בכלים רבים כמו נומרולגיה, קריאה בכף היד ועוד אפיקים יעילים כדי לעזור לבני אדם. העזרה שאני יכולה להציע היא רחבה ומקיפה, והיכולת שלי לאבחן מדוייקת וחדה.

 

אני מאמינה שבכל אדם טמון הפוטנציאל להצליח ולהיות מאושר, ושלכל אדם ואדם יש את היכולת לשנות ולהשתנות… אך בדבר אחד אין ספק, הליווי של אדם מקצועי המכוון כל כולו לעזור ולהעניק הוא חלק בלתי נפרד מן התהליך… אני פה בשבילכם.

לקבלת ייעוץ וקביעת פגישה צלצלו - 04-9882160  054-6885376

דוא"ל: INFO@MISORNA.CO.IL