אודות

החלום וסגירת מעגל החיים של אורנה מיימון
 
 
 
 
 
בשנת 1997 נכנסה אורנה מיימון להריון חמישי לא מתוכנן, ולא ידעה אם ההחלטה של ההריון נכונה לה.
 
באינטואיציה שלה החליטה אורנה לבקש מהקב”ה בקשה, הדליקה נר וביקשה עזרה, ואפילו לא חשבה אם ואיך תקבל את התשובה, אך באותו הלילה בא אליה בחלום בן דודה דורון בר ז”ל, שנהרג במלחמת שלום הגליל הראשונה.
 
בן הדוד שהיה קשור אליה מאד נהרג שבוע אחרי שאורנה התחתנה. אורנה התחתנה בחודש מאי ובן דודה לא הספיק להגיע לחתונה שלה, ולכן גם לא נפרד ממנה לפני מותו. העובדה שאורנה לא נפרדה ממנו, הקשתה עליה עוד יותר והיא נשאה עימה את הכאב במשך כל השנים. בן דודה דורון בר ז”ל בא אליה בחלומה ואמר לה “אני בא אליך”.
 
אורנה התעוררה משנתה ושיתפה את בעלה בחוויות החלום שלה. באותו ערב הרגישו שניהם כי התשובה לשאלתם התקבלה, וההריון אכן נכון להם.
 
כשנודע לה שיש לה בן, היא ניסתה לקרוא בכל מיני שמות ולא התחברה עם שמות אלה, ואז כשהיא אמרה “דורון” היא הרגישה שזה השם הנכון, ובכל זאת היא ביקשה תשובה לשאלה, האם נכון לקרוא לולד בשמו של בן הדוד האהוב. ואז הוא בא שוב בחלומה ואמר לה בכעס “אני בא אליך”. אורנה ובעלה החליטו לקרוא לבנם דורון, על שמו, שיבדל לחיים ארוכים. דורון אכן נולד, והוא נולד בחודש מאי ובכך נסגר מעגל חיים אצל אורנה מיימון. מאז אורנה מיימון חולמת חלומות ומתפתחת בכל נושא המיסטיקה, חלומות, קלפים, כף היד, נומרולוגיה, טיהור בתים, והיא כמובן עוזרת לאנשים רבים להבין את החיים דרך החלום.
 
הדרך של אורנה לעזור לאנשים היא דרך האינטואיציה ושימוש בכלים נוספים. אורנה מאבחנת את האדם ונותנת לו כיוון והנחייה לראות את החיים בדרך חיובית ורוחנית. כמו כן אורנה נותנת המון כלים וטיפים לחיים.
 
אנשים פונים לאורנה מיימון ומתייעצים איתה בנושא הזוגיות, עבודה, כלכלה, בריאות, ילדים ואפילו התאמת שם לילדים ובחירת מספר בית, עסק, ועצות לגבי רכישה והשכרת בתים.
 
אנשים שיש להם עין הרע, פחדים, לחצים וכעסים מקבלים תשומת לב מיוחדת, כשאורנה מיימון מגיעה אליהם הביתה ומטהרת את ביתם ובזכותה חוזרים החיים למסלולם.
 
אורנה מאמינה, שהאדם יכול לקבל את התשובות לשאלות שלו רק אם הוא יהיה קשוב יותר לעצמו ולסביבה שלו, ויתן מרחב זמן לתשובה להגיע.
 
 
דרך החלום אפשר להבין המון דברים שאנו מחפשים.
 
קחו נר, הדליקו ובקשו בקשה לפני השינה – החלום הוא כלי נהדר לקבל מסרים עבור חיים טובים יותר
 

לקבלת יעוץ וקביעת פגישה צלצלו - 04-9882160  054-6885376
דוא"ל:
 INFO@MISORNA.CO.IL