טיהור מאנרגיה שלילית

טיהור מאנרגיה שלילית

האם קרה לכם שבמשך תקופה ארוכה הרגשתם ששום דבר לא זורם? שמשהו תקוע? שרק דברים “רעים” קורים לכם בלי הרף? האם יצא לכם להרגיש חסרי ויטאליות? בלי רצון לקום בבוקר ללכת לעבודה? לראות חברים? אם הרגשתם זאת כנראה שיש סביבכם אנרגיה שלילית.
 
אנרגיה שלילית היא מושג שקשה להסבירו במילים. זוהי הרגשה ורק האדם שמרגיש אותה יכול להבין על מה מדובר.
 
 
 
 
 
יכולות להיות סיבות רבות לאנרגיה שלילית:
  • מריבה גדולה שהתחוללה בבית
  • לחץ ומתח רב
  • עצב ממושך עקב אובדן, פרידה ועוד
  • קללות וכישופים
  • עין רעה
 
כאשר ישנה החרפה באחת או יותר מן הסיבות הללו, אפשר לומר שדבקה בנו אנרגיה שלילית.
 
לדוגמא: זה טבעי שתהייה מריבה מדי פעם בינינו לבין בן הזוג, ילדינו, מכר מהעבודה ועוד… אך במידה והמריבה ממשיכה יום אחר יום, מעיקה על חיינו, גורמת לנו להיות מרירים וכעוסים אז זה מצב שיש לטפלו בסילוק אנרגיה שלילית. מצב כזה מוביל ל”תקיעות” וב”תקיעות” יש לטפל.
 
הקושי וה”תקיעות” עליה אני מדברת, יכולים להתבטא ב שיבוש במכשירים חשמליים בבית, חולי ממושך שלנו או של קרובינו ובעוד אפיקים המוכרים לרובנו מהחיים.
 
כאשר המצב “תקוע”, יש צורך בטיהור, ובשחרור חסימות. את הטיהור אני מבצעת בשיטה מיוחדת היכולה להתבצע בביתו, עבודתו או על גופו של האדם. את הליך הטיהור אני מלווה במתן עצות שימושיות כיצד לשמרו, ע”י סילוק אלמנטים שתורמים לאנרגיה השלילית (חפצים מסויימים, תמונות, תכשיטים…)
 
מטרת הטיהור,לנקות את האנרגיות השליליות ולאפשר לאדם לחיות את חייו בצורה שלמה ונכונה, תוך כדי הבאת שפע , שמחה ואושר שיובילו אותו לשלווה.
 
אם אתם מזדהים עם הדברים, חשים תקיעות, ורוצים שדברים יתחילו לקרות לטובה בחייכם, אל תהססו וצרו קשר.
 
 

לקבלת יעוץ וקביעת פגישה צלצלו - 04-9882160  054-6885376
דוא"ל:
 INFO@MISORNA.CO.IL