נומורולוגיה

נומורולגיה - תורת המספרים

 
הנומורולגיה נקראת גם תורת המספרים. מייסד התורה הנומרולוגית היה פילוסוף יווני בשם פיתגורס.
 
ישנם דרכים שונות וזרמים שונים לנומורולוגיה, ולכן ישנן דרכים רבות להשתמש בה. את המידע על אופיו ותכונותיו של האדם אנו מקבלים משכלול סכום המספרים של שמו ותאריך לידתו
 
המספרים בחיינו משפיעים עלינו, אם זה בצורה מודעת ואם לאו.  דוגמא טובה לכך היא בית בעל מספר מסויים שלא מתאים ליושבים בו ויכול לגרום להרגשת אי נוחות, מריבות רבות, חולי ועוד… בשל כך ישנה חשיבות רבה בהתאמת מספר הבית למתגוררים בו.
 
דוגמא נוספת, חשובה לא פחות, היא בחירת השם לרך הנולד, או במידת הצורך החלפת שם קיים. ישנה חשיבות רבה בהתאמת השם לתאריך הלידה, זאת מכיוון שהחלטה גורלית זו תשפיע על התנהלות חיי האדם, חידוד תכונותיו המולדות לטוב או לרע, ואף על שינוי גורלו.
 
ניתן לראות בצורה מובהקת שאדם ששינה את שמו, לשם שהרמוני יותר, שינה את חייו ואת גורלו בצורה חד משמעית.
 
 
 
 
 
 
הנומרולוגיה יכולה לעזור, לכוון ולהשפיע במגוון רחב של תחומים:
 
  • בחירת בן/בת זוג
  • בחירת בית/דירה מתאימה
  • בחירת שם
  • הענקת “תחזית” לגבי העתיד
  • הכוונה מקצועית ע”י ניתוח אופיו ותכונותיו של האדם

 
כנומרולוגית עם ניסיון משנת 1997, אני יכולה להעיד שהנומרולוגיה היא כלי עזר עיקרי וחשוב בעזרה למטופלים שמגיעים אליי, אובדי עצות…
 
בזכות הכרת והבנת המספרים שלהם, אני יכולה לגלות את התכונות המולדות (גם כאלה שהם לא מודעים להם), את החוזק והחולשה שלהם, וכמובן אפשרות לבדיקת ההתאמה של שמם, ביתם ובן זוגם, ובמידה ואין התאמה אני תומכת במטופל ומעודדת אותו לשנות בצורה הדרגתית את חייו ובכך מביאה אותו לאיזון והרמוניה שיובילו כמובן לשלמות ולאושר.
 
 
 

לקבלת יעוץ וקביעת פגישה צלצלו - 04-9882160  054-6885376
דוא"ל:
 INFO@MISORNA.CO.IL