חשבון נפש

בכל תקופה בחיים יש לנו פרקי  זמן לחשבון נפש.

 אלה הזדמנויות הניתנות לנו על מנת לשנות ולתקן את חיינו, להתעמת עם הכעסים שלנו ולהיפטר מהם.

בכל תקופה בחיים יש לנו פרקי  זמן לחשבון נפש.

 אלה הזדמנויות הניתנות לנו על מנת לשנות ולתקן את חיינו, להתעמת עם הכעסים שלנו ולהיפטר מהם.

בזמן זה אנו שואלים את עצמנו המון שאלות שיושבות אצלנו ועדיין לא קיבלנו עליהן מענה, כמו למשל: “למה הגעתי למצב הזה?”, ”למה זה מגיע לי?” או ”איך החיים מתאכזרים אלי?” וכדומה.

בזמן שאדם עושה חשבון נפש הגוף שלו נחלש. האדם מרגיש עייפות יתר, ובדרך כלל הדבר מלווה בכאבי ראש, רגליים בוערות. במיוחד בלילות ניכר הדבר. כשאנחנו מרגישים את התופעות הללו עלינו לתת לגופנו לנוח. להרפות ולא להילחם בגוף. אין צורך לומר:”לי זה לא מתאים לנוח”.

מתאים מאד לנוח במצב כזה. זה הזמן לבדוק ולהתחשבן עם החיים ולבחון מה טוב יותר ומה פחות טוב, מה אפשר לשנות ומה אפשר לתקן עם עצמנו ועם הסובבים אותנו, כדי שחיינו יהיו טובים ונעימים יותר.

הזמן לחשבון נפש נועד לפתוח ולשחרר כעסים הטמונים בנו עמוק. במידה ואדם לא מצליח להשתחרר מהכעסים שלו, הוא מדחיק את הכעסים והם נשארים בגופו כמו חומר נפץ העומד כל רגע להתפוצץ. תופעה זו גורמת לבעיות בריאות וחוסר תפקוד נכון בחיים. ההזדמנויות הניכרות בחיינו כמו בעשרת ימי התשובה, בין ראש השנה ליום הכיפורים, בזמן אבל, בהפוגות מהיום יום  הן מתנה נהדרת לחשבון נפש לשחרור, קילוף שכבות כבדות שמעיקות עלינו, לפתיחות וגילוי לב. כדאי לעשות זאת בדרך חיובית, להתנקות ולהיטהר להתחלה בדרך חדשה נקייה וטהורה. מצע נקי מזמין  אליו  התחלות חדשות, הרגשה טובה, שלווה ורוגע.

 

מאחלת  לכם שתמצאו את ההזדמנויות לחשבון נפש להיטהרות ולהתחדשות.

שלכם, אורנה

 

לקבלת יעוץ וקביעת פגישה צלצלו - 04-9882160  054-6885376
דוא"ל: INFO@MISORNA.CO.IL